Hvem er jeg?

Den helt korte elevator-tale …

Cras ultricies ligula sed magna dictum porta. Praesent sapien massa, convallis a pellentesque nec, egestas non nisi. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere.

Min tilgang

 

Jeg ser det som min opgave at forløse den værdi, der ligger i, at I har optagne kundesamtaler til rådighed. Det gør, at I kan arbejde systematisk og databaseret med at få indsigt i jeres kunders behov, jeres egne processer, kommunikation og medarbejderpraksisser – til gavn for både jer og for jeres kunder.

Jeg tager udgangspunkt i jeres setup, jeres formål og jeres xxx.

Cras ultricies ligula sed magna dictum porta. Praesent sapien massa, convallis a pellentesque nec, egestas non nisi. 

CV / TIDSLINJE

2022

Opstart enkeltmandsvirksomheden Minna Olesen og speechanalytics.dk

2018

Udnævnt CX manager, senere Head of CX, Topdanmark Marketing

2014

Opstart speech analytics –> CX- og speech-analytiker i Topdanmark

2007

Startet som CX-analytiker i Topdanmark

2006

Et år som forskningsassistent med samtaleanalyse som fokus, DGCSS, Kbh. Universitet

2005

Cand.mag. i dansk og retorik, Kbh. Universitet

2005

Underviser i dansk som fremmedsprog, Bruxelles

2004

Kommunikationspraktikant og freelancer, Topdanmark

2003

MA in linguistics, Lancaster University

2002

Underviser i dansk for udlændinge og i retstavning, Studieskolen

1998

Et år i Moskva som vagtmester på den danske ambassade

1998

Udnævnt premierløjtnant efter endt sprogofficersuddannelse

1995

Studentereksamen, matematik og tysk

Kontakt

Lad os tage en uformel snak.

Minna Olesen

Giv mig et kald på xx xx xx xx

Eller skriv en e-mail til minna.olesen@gmail.com