Hvem er jeg?
Den helt korte elevator-tale …
Cras ultricies ligula sed magna dictum porta. Praesent sapien massa, convallis a pellentesque nec, egestas non nisi. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere.
Min tilgang
Jeg ser det som min opgave at forløse den værdi, der ligger i, at I har optagne kundesamtaler til rådighed. Det gør, at I kan arbejde systematisk og databaseret med at få indsigt i jeres kunders behov, jeres egne processer, kommunikation og medarbejderpraksisser – til gavn for både jer og for jeres kunder.
Jeg tager udgangspunkt i jeres setup, jeres formål og jeres xxx.
Cras ultricies ligula sed magna dictum porta. Praesent sapien massa, convallis a pellentesque nec, egestas non nisi.
CV / TIDSLINJE
2022
Opstart enkeltmandsvirksomheden Minna Olesen og speechanalytics.dk
2018
Udnævnt CX manager, senere Head of CX, Topdanmark Marketing
2014
Opstart speech analytics –> CX- og speech-analytiker i Topdanmark
2007
Startet som CX-analytiker i Topdanmark
2006
Et år som forskningsassistent med samtaleanalyse som fokus, DGCSS, Kbh. Universitet
2005
Cand.mag. i dansk og retorik, Kbh. Universitet
2005
Underviser i dansk som fremmedsprog, Bruxelles
2004
Kommunikationspraktikant og freelancer, Topdanmark
2003
MA in linguistics, Lancaster University
2002
Underviser i dansk for udlændinge og i retstavning, Studieskolen
1998
Et år i Moskva som vagtmester på den danske ambassade
1998
Udnævnt premierløjtnant efter endt sprogofficersuddannelse
1995
Studentereksamen, matematik og tysk